Haber

MASKİ 7/24 aktif

MANİSA (İGFA) –Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.

Açıklamada, su ve kanalizasyonla ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözülmesi için kurumun iletişim araçlarında kayıt oluşturulmasının gerekli olduğuna değinilerek, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın sorun ve taleplerine 7/24 çözüm üretiyoruz. Dijitalleşmenin her alanda yaşandığı bu dönemde vatandaşlarımızın su ve kanalizasyonla ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj göndererek iletmeleri halinde vatandaşların sorunları çözüme kavuşuyor. kayıt altına alınarak ilgili ekiplere yönlendirilir. Kurum dışında farklı kanallara bildirilen ancak kurumumuza bildirilmeyen sorunlar, kayıt altına alınmayan arızaların kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi aksaklıklar yaşanabilir. “Olası arızalara daha hızlı müdahale edilebilmesi için arıza bildirim ve taleplerinin doğrudan MASKİ’ye bildirilmesi rica olunur.”

İlgili Makaleler

basyaylaajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu