Haber

MASKİ 7/24 aktif

MANİSA (İGFA) –Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kamuoyunu bilgilendiren bir açıklama yaptı.

Açıklamada, su ve kanalizasyonla ilgili sorun ve taleplerin kısa sürede çözülmesi için kurumun iletişim araçlarında kayıt oluşturulmasının gerekli olduğuna değinilerek, “MASKİ Genel Müdürlüğü olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz. Vatandaşlarımızın sorun ve taleplerine 7/24 çözüm üretiyoruz. Dijitalleşmenin her alanda yaşandığı bu dönemde vatandaşlarımızın su ve kanalizasyonla ilgili taleplerini 185 ÇÖZMER üzerinden ya da Facebook, Instagram ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarına mesaj göndererek iletmeleri halinde vatandaşların sorunları çözüme kavuşuyor. kayıt altına alınarak ilgili ekiplere yönlendirilir. Kurum dışında farklı kanallara bildirilen ancak kurumumuza bildirilmeyen sorunlar, kayıt altına alınmayan arızaların kurumumuza ulaşması zaman alabilir, müdahalede gecikme gibi aksaklıklar yaşanabilir. “Olası arızalara daha hızlı müdahale edilebilmesi için arıza bildirim ve taleplerinin doğrudan MASKİ’ye bildirilmesi rica olunur.”

basyaylaajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Anadolu Yakası Escort
Kavacık Escort
Fatih Escort
Ferah Escort
Şirinevler Escort
Sarıgazi Escort
Gürpınar Escort
Cemil Meriç Escort
Hamidiye Escort
Zafer Escort
Tepeüstü Escort
Kirazlı Escort
Hacımaşlı Escort
Silahtarağa Escort
Barbaros Escort
Çilingir Escort
Karamandere Escort
Harmandere Escort
Davutpaşa Escort
İmrendere Escort
Mehmet Akif Escort
Çayırbaşı Escort
Aydınlar Escort
İçmeler Escort
Gülbahar Escort
Düğmeciler Escort
İshaklı Escort
Dikilitaş Escort
Geredeli Escort
Mevlana Escort
Malkoçoğlu Escort
Hacıahmet Escort
Tayakadın Escort
Halkalı Escort
Zuhuratbaba Escort
Emekyemez Escort
Kemalpaşa Escort
Namık Kemal Escort
Güngören Escort
Atatürk Escort
Güllü Bağlar Escort
Cumhuriyet Escort
Abdurrahmangazi Escort
Alipaşa Escort